January 16, 2016

2
orang suka domo kun

TIME


hai pagi uols. lama x update blogTT i told u bfore right iols tak boleh buka blog sgt. traffic blog pun tah kemana. kahkah. sila faham saya. saja nak cakap tahun ni saya espiyem. mohon doa kalian semua. this is between life and death XD *acah*

i actually need ur opinion regarding my problem here. kahkah. donno lah saya susah lah nak manage time well. kdg2 i ada jadual study but balik sekolah kol 5, kol 2 ptg so terus buat hw yg berlambak till night usually. then at 11 kene tidur dah utk bangun awal esoknya. 

soooooo i dont think i got time to study. i donno lah maybe its me yg tak reti bahagi masa. thats why i buat entry ni utk mengadu domba ngeh ngeh :P sila face palm

ini i ada masa lah cuz weekend kan. lepak cc jap hehe. cuz ada keje nak buat jugak ok. so sambil nyelam telan air. kahkah. hw addmaths masih terbengkalai. huhu.

akhirulkalam, sudah terang lagi bersuluh bahwa saya tak reti manage time. semua pihak perlu berganding bahu utk tidak mnjadi seperti saya. apa2 cadangan amat dialu-alukan hewhew. eh lupa saja nak ckp sudi2 lah clik nuffnang saya kt sebelah eh hehehe demi masa depan saya dan negara. huahua

p/s: sesiapa nak masuk bloglist saya yg xseberapa huhu boleh lah inform ye huhu

DON'T GIVE UP
NEVER GIVE UP
IT ALL DEPENDS ON YOU
*my slogan lah. abaikan hahaha*

2 comments:

this is how life's go everyday said...

halo~ so, budak yespiyem la ni? pasal manage masa tu, it's actually depends on you too kid ^^
well, apa yang dapat dikatakan dekat sini ialah, tak semua benda yang kita plan akan jadi, terutamanya jadual harian kalau kita takde komitmen. So, macam mana nak manage time? try your best utk bahagikan masa sebaiknya. dekatkan diri dengan allah, inshaallah ada petunjuk dari yang Maha Esa dan Dia akan mempermudahkan segala urusan. ^^
one other thing, kalau rasa macam boleh buat laa.. try bangun tgh pagi. lepas buat solat tahjjud, try study sejam like that.
haha, sorilah.. banyak bebel je dekat komen ni.

Princess Syazliyana said...

@this is how life's go everyday thanks kakak(-^〇^-) ada gak bangun pagi tapi x hari2 ah boleh trbangun haha