September 26, 2015

1
orang suka domo kun

no more procrastination

hey guys!! how are you doing?? its been a long time without my blog hehehe. as u know , saya xboleh update blog selalu sangat. huhu ni pun kt cyber cafe ^^ salam adidil adha!! huhu its not too late kan? ._. jgn lupa fikir apa pengorbanan kita kepada agama ;) sama2 muhasabah diri okay.

sooo nak citer pasal apa ni. NO MORE PROCRASTINATION! note to myself huhuhu. cause final exam is just around the corner babe. no more wasting time and have fun ( ececeh) cuti seminggu ni pun berapa kerat je pun kalau nak bilang saya stadi hahahha ( jgn tiru di rumah).

procrastination: action of delaying things or work. memang fav hobby semua orang kan? haha i think im not the only one :P cepat mengaku! tak kira la suka tangguh kerja ke, makan ke, tido ke. eh ada ke huhuhu.

jadi disini saya menyeru anda semua jgn la meniru perbuatan ini hahaha. dan keep me in ur prayers please! :D doakan saya final exam ni. tahun depan spm kakaka ( xsedar diri). spm candidates this year dun forget to keep studying k :P finger crossed!x

I WISH U GUYS A very GOOD LUCK  FOR THOSE WHO ARE SITTING ON YOUR EXAM. U CAN DO IT BABE. HAVE A GREAT DAY!!! ^.^

1 comment:

Izz Latif said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!