July 26, 2015

1
orang suka domo kun

sejenis chipsmore kah?

chipsmore? Apa ni? Dah lama tak buka blog tetiba kan huhu. Hai kamu semua rakan blog saya rindunyaaaaa kt korang hewhew. 

Maaf lah saya dah lama tak jenguk,buka n update blog. 6 bulan kot since last update. Thats half a year beb!! Rindu rasanya nak berbloggingTT pageviews pun merundum teruk juga huhu

Rindu jugak nak joing contest,Giveaway raya korang ke hehehe. Eh lupa, selamat hari raya uols!!! Its not too late kan? 😅

Faktor2 yg menyebabkan saya dah tak aktif skrg kerana dulu update pakai laptop. Skrg laptop ada, cuma wifi dah takdak ma. Ini pun pakai fon huhu tak best pulak. 

Mcm karangan spm pula huhu moga jumpa lagi di update seterusnya dlm masa a few months lagi kot kahkah *ill try my best to update😊*

Doakan saya berjaya!!  Letak la link GA yg korang join inshaallah iols tumpang sekaki huu

1 comment:

Syah said...

Assalamualaikum..hai2

Saya menjual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank dan etc.
jemput singgh blog saya

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

ig @nurnasuha96_

whatsapp +60196117811