July 09, 2013

4
orang suka domo kun

Salam Ramadhan


Selamat berpuasa kpd seluruh muslimin & muslimat hehe esok dah puasa ni dah ready belum?!
bila tiba puasa ni tak sabar pulak nak raya hahah *tingtong* Alhamdulillah diberi kesempatan utk berpuasa pada ramadhan tahun ni.

ni haa jgn lupa niat puasa malam ni! kang tak sah puasa huhu


sama2 lah kita memperbaiki diri kita & perbanyakkan amalan :D jgn lupa pergi solat tarawikh hihik tapi kalau yg wajib pun tak buat, sia2 je lah buat yg sunat.. :)

Salam Ramadhan dri saya kepada semua blogger2 muslim ^^

4 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

selamat menyambut bulan Ramadhan :)

ma ❥ said...

selamat berpuasa :D

Hafiza AizZawa said...

selamat berpose..>.<

Mizz Aiza said...

selamat menjalankan ibadah puasa.. :D