May 21, 2013

7
orang suka domo kun

Pesta Buku Selangor 2013


Pesta Buku Selangor akan diadakan pada ketetapan berikut:-

tarikh: 24 Mei-3 Jun 2013
masa:- 1o pagi-9 mlm
10 pagi-10.30 mlm
(sabtu & ahad)
tempat: SACC Mall, Shah Alam
yessssss insyaallah saya pergi disebabkan pesta buku kt PWTC tu tak pergi. pesta buku selangor ni mestiii pergii :D sebab dekat je dgn rumah hehehe boleh naik bas & masa tu cuti penggal pertama. pesta buku wait for meeeee ^-^ *lompat2*

7 comments:

Mysara Ab Rahman said...

pbakl kte g...yg ni mcm xda masala..hurmmm....nak gk g

Aku Penghibur said...

wahhh boleh pergi nie ..seronoknye..thanks info

Ahmad Kurniawan said...

Infonya bagus, keren, dan menarik sob. Ditunggu posting selanjutnya Kunjungi balik ke blog saya www.ankurniawan.blogspot.com

Mizz Aiza said...

menarik ni.. memang bagus sangat sebab buat masa cuti sekolah..

Farah Waheda Wahid said...

wah boleh pegi ni...thanks for sharing the info dear...

Shakira Pathi said...

Kat penang :(

nabila biela said...

cam best je ni..hehe