March 26, 2013

3
orang suka domo kun

Mira's Mini Giveaway

klik banner ^^

okay im fcking seriously want the Amigurumi Dolls XD It's just soooo cuteeee! actually saya baru tahu psl page, blog awak ni. hehe klau saya dpt doll ni boleh la show off kt family/friends :p lol okay hahah. just wanna say you're so creative eh..dolls2 ni semua nya comel mcm awak hihi *bukan bodek but kenyataan*  i feel insecure T.T ok lari tajuk haha. wuuu nnt tah2 boleh buka kedai jual dolls ni in future! insyaallah :3 *nnt saya g kedai awk eh hahaha*
 
domoooooooooooo~~~~ 

*if saya xde rezeki dlm GA awk ni maybe saya akan pujuk mak saya beli dolls2 awak yg cute miut ni. hihi korang yg berminat pun boleh la ke sini*


tarikh tamat: 30/4/13

3 comments:

Mira Kagimoto said...

great entry, tq for joining :)

Simple Syara said...

goodluck ^^ http://simplesyara.blogspot.com/2013/03/miras-mini-giveaway.html

Farah Waheda Wahid said...

all the best dear...