March 24, 2013

2
orang suka domo kun

Holiday+Homework


happy school holiday kengkawan ^^v erk. ada batu besar terhempuk pulak atas ni TvT oh maynn. why homework, whyyy?! bila cuti je mula lah cikgu bgi homework la apa lah. ini bukan namanya cuti a.k.a holiday wahai guruku~ *sobbing*

tengok ah ni -_-'
"latihan cuti terancang" membuatkan kami pelajar sekolah lagi terancam. kihkih. nak tak nak, kene lah siapkan. belum mula lagi ni buat. haha lek ah. cuti seminggu :b lol ini tak cmpur lagi homework agi haiya dey macha *carut bhasa tamil* ._.

ok tutup 'kes' pasal cuti terancam ni. haha. korang holiday seminggu ni g mana? balik kampung? kampung kt mana? nak ikut  boleh? ;p hihi *lempang diri sendiri* kalau saya....... duduk umah je goyang kaki tengok tv ^^ wahhh syoknya. *tgn di bahu*

cer citer cer citer :D

p/s; my 14th birthday akan menjelma pda 8 april ni *slps abpbh* u.u hihi wish tauu :p

have a great holiday <333



2 comments:

Shakira Pathi said...

latihan cuti terancang?purhh, selamat sekolah akak dulu takde buku ni :P

Princess Syazliyana said...

@Shakira Pathi untung ahhh :p