January 27, 2013

16
orang suka domo kun

Segmen Tambah Follower!! ~~KasihLestariAbadi~~

sibuk, sibuk, sibuk. i think masa weekend je la saya boleh bw blog korang. no worries, saya akan bw jugaaaa okkk. 
klik banner

jumlah followers skang: 1293.

sesapa yg bw ke blog ni sila lah tinggalkan link entry anda ok :D maybe saya lmbat balas kunjungan awk sbb mmg tak selalu buka blog, tahun niiiii..

Tempoh Segmen:12.01 pagi 23 Januari 2013 hingga 12.00 malam 9 Februari 2013
HadiahPertama :Buku Nota (Handmade by Felt Craft Lestari berharga RM20) + Topup RM10  
Kedua :Topup RM10

16 comments:

rodiyatul akmar said...

dari segmen yg sama jugak , dah follow awak balik :)

aynora nur said...

datang dari segmen yang sama, t/kasih dtg blog saya.

the tempo of life said...

shin chan ade dua. hohee! nampak comel jea :D

the tempo of life said...

okay. hurm saya takde entry menarik nak share,. saya bukan blogger hebat . saya cuma tulis blog sekadar suka-suka. -_-

the tempo of life said...

oh belajar katne sekarang>

Slumb3r said...

Salam perkenalan... Dah follow... kalau tak keberatan boleh la lawat

http://slumb3rstory.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-kasihlestariabadi.html

Shazlin Miza said...

Datang dari segmen yg sama n done follow you back :D

tenku butang said...

dh follow u back dear.. =)

fiqah hamed said...

Good luck..semoga follower bertambah berdouble-double..^^

Fasya Fasyu said...

done follow you :)

kekapas berceloteh said...

assalamualaikum :)

datang dari segmen yang sama.
done follow #

http://kekapasberceloteh.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-kasihlestariabadi.html

eyra dzuhairah said...

done follow you back

Arniesyz Quesheira said...

knjungan blas dr segmen yg sma..d0ne f0l0 awk jg :)

miss nino . said...

dari segmen sama . follow sini :>

http://luvelyhuzzy.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-kasihlestariabadi.html

Nurse & Engineer to be said...

hai..already follow your blog :-)

if sudi jemput la dtg ke blog n follow me too :-)

http://ezajaafar.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-kasihlestariabadi.html

Qyn Isma said...

folo u :)