December 12, 2012

7
orang suka domo kun

Wordless Wednesday #1 - Tweetlimit kejam

 
gila ipod????sinii!
 
*first time buat WW :P*

mcm tak boleh besar lagi kan banner atas ni? hahahahaha dah dua kali kot tweetlimit asdfghjkl hari ni -,- kesian tak? haaaaa tu la nana kau pergi spam one direction bebanyak. ekeke. kisahh? bape jam lagi ni woi.. :(
 

7 comments:

Nur hanim said...

haha twitlimit? hanim pun pernah kena. rasa macam nak hantuk kan kepala je bila kena hahahaha :D sabar jelahh ~~

Mish Apple said...

Jelas kerajinan meneweet :D

Princess Syazliyana said...

@Nur hanim huwarghhhh tengah sabar ni :) hihi

Princess Syazliyana said...

@Mish Apple hahahhahahaha alamak kantoi >.< lol

Cik Syida said...

rajinnye dia twett twett :D

chot ok..! said...

tahu tak per..knpe msti wujud twit limit..chot pun menyamph..hee..

Dianaa said...

haha peminat fanatik 1D ke ni? kesian dia kena tweetlimit. FD tak pernah kena tweetlimit lg