November 11, 2012

3
orang suka domo kun

Segmen Gambar Aku Di Vektor?

iphoneeeee here


klik banner omei tu . ^^

da lamaa gilooss den tak update blog . muahaha ntah2 dah takde readers da kt blog den ni . :o huwaaaa ! hari ni nak join satu segmen .tetibe berminat la pulak :p awk2 jom join sesama k :)

sebab saya nak gmbar saya nak di vectorkan ialaaah kerana saya tidak pernah merasa gmbar saya di vectorkan ! ahaha pity mee . lagi2 oleh fiqah :D cantik sangat fiqah buat vector ~ ngeee . begitu juga dgn adam . hahaha . kalau nak tempat kt org pulaaaakk , den malas . pluss pokai :p pheww~ hope dpt la gmbar saya di vectorkan *although gmbar saya smua x comel . ekeke .

taggie : you 

tarikh tamat : akan diupdate kemudian .
kbai .muaaahhh ckit ! here  :*

3 comments:

FITRAH JAMIL said...

gud luck

fiqah hamed said...

Thank you join..nantikan senarai pemenang petang ini..(":

fiqah hamed said...

Tahniah!! Harap boleh hantar detail cepat-cepat.. (:
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/11/pengumuman-pemenang-segmen-gambar-aku.html