November 15, 2012

3
orang suka domo kun

Mereka menemani saya malam ini

lets go crazy ,crazy , crazy till we see the sun !! yaw baca entry kt sini cepat!

holaaaa satu malaysiaaa (: okay sebenarnya nak kasi tau yang biskut oreo dan air dutch lady nih je la peneman hidupku malam ini . lolololol . *eh siap ada watermark agi -.- ah biar la :p nak try . kak fiqah buat utk kita . comel tak? hihi* gediknya . sila hempuk kepala anda dgn bantal sekarang . -..- :p okay okay habis citer pasal watermark . 

Ya Allah bengang betul saya -.- syok2 makan oreo tetibe sepupu tak guna dtg dari mana ntah ambik oreo kita :( rasaaa nak menjerit je . pastu pastu adik saya pun join sekali . aaahh stress . korang taktau yang saya da lama mengidam makan oreo . #Eh , mcm org pregnant pulak . lol .hmm .

alhamdulillah la da masuk perut da makanan2 tu :p heheh . actually tadi pergi speedmart dgn mak ;) godek2 speedmart tu cari ah benda utk dibeli . hahaha . bajet cukup2 je -.- cuz my dad ada kt kampung lagi . haih , bila nak balik ntah . err . 

ha tadi pulak sepupu saya yg useless tu ganggu saya nak update blog ni ha :( mana tak mengamuk . da tercongok sebelah saya . tak selesaaaa la woi -.- hmm . pastu dia blah masuk bilik . greeeeeeeaaaaatttt! hidup aku aman seketika ._. hihi .

mak saya da siap masak sardin la :D yahooooooooo~ ok nak makan . sebelum tu eh eh korang ada twitter? jom mention / tweet sesama ;3 bosan lol . takde sapa nak melayan saya malam2 yg sejuk ni :( hmm . jom ah? derma kejap sini . tq (:
.
.
.
p/s: jom sesama berdoa utk saudara2 islam kita di Palestine sana :') Israel menyerang mereka . Masyaallah.Semoga Allah melindungi mereka .Amin
.
.
.




3 comments:

Nur Aisyah Lee said...

nyum nyum . sedapnya oreo tu ngan ducth lady :3 i want it *campak bantal kat awak* hee

Mk Syahir said...

nak teman jugak~!! hehehe :p

Syaza Syahira said...

Kesiannya la dia kena kacau..hehehe..saba je la dik..

Anyway, nak jemput tuan blog ni dan yang lain2 utk join contest dari QIOS. Senang je, cuma cadangkan nama blog bermula dgn 'QIOS...'. Hadiah bernilai RM50 tau. Jom!
www.qiostestblog.blogspot.com