November 27, 2012

2
orang suka domo kun

Cuti yang semakin bosan

aww so sweet like a sugar :* loveyoumuch! will you be mine please? :( 

err okay haii semua :) maaf sebab 4 hari tak update blog . Hahaha bukak tu mmg . tapi mmg takde idea nak update apa. Haa laa biasa laa saya dgn perangai M nya tuu -.- hmm . okay , cuti ni semakin boring. urgh siyess saya cakap . 

Apa yg saya buat -> tido,makan,online . replay, replay .  duduk terperap kt rumah mcm hape ntah :( ada abah ajak pergi balik kampung kt Johor sanaaa tu , but takde wifi . Hahaha mcm la tak bole hidup tanpa wifi. hmm ngadaaaa jeeekk >< 

Then, ada kawan kt facebook kata dia pergi overseas. Makk aihh . jeless tahap sejuta. lol . pergi New York pulak tu XD hmm . saya bila lagi? hope dia bwk souvenir ahh :p nak pergi sana boleeee . bak duit -.- kalau ada duit senang jeee XP kan kan? hmmm 

Pastuu pulaaakk , jeles kt org yang pergi jejalan cuti ni . pergi KL laa Sunway laaa . haaa -.- saya disini hanya melopong. nak ajak mak abah , mak kejeeee . abah ... mmg free -.- tapi sibuk di kampung . Eh? dah tu asal tak ikot balik kampung ? okay no comment :p hmmm sigh .

Then then , haha . cuti ni saya asyik lapar jeee :o haaa, apa petanda nya tu? lol . nak cakap tak cukup makan... boleh laa . hahaha. tapi banyak mengidam kot cuti ni XD *mcm org pregnant je lol . nak chicken chop laaaa , macd laaa , nandos laa ,aiskrim laaa. haaa 

Eh eh , bukan mengidam makanan jek . hahaha . mengidam nak pergi overseas pun ada . mengidam nak pergi jejalan. bestnya kalau ada driver :D Yeah. dalam mimpi ~ ok :( ahaha . pastu den rambang mata tengok online shop yang jual baju laa , lomo laa , dress laa . alamak , nak beli takda duitt :p , tengok je laa gmbar nya -.- hahah . 

iklan 2 saat ..

and sekarang aku tengah tercari2 kt mana nak beli wirstbands ni -.- kat Malaysia okay. hmm anyone knows where can I buy this? urgh geramnyaa . 

So the conclusion , cuti saya sangat laa bosan. dengar lagu , online , makan , tidur .haaa lagu tu semua lagu one direction. hahaha ubat rindu :p saya pelik -.- tak pernah jumpa diorg pon :l *harapan ah nak jumpa . but rasa rindu tu ada :o haaaa pelik! tengok gmbar diorg jee laaa utk ubat rindu . ekeke ngadaaaa XD 

cuti korang gi mana? :) bosan tahap gaban mcm saya ? atau besttt gilaa? eh saya rasa saya rindu sekola ._. omgg . haha .


melting. ahaha kene taruk peti sejuk >.< lol . fyi, birthday louis the boo bear lagi 27 hari . eh tak silap laa . hihi kira sendiri :p ohh how i wish i can buy some presents to you , louis :( jom tweet! sini. hmm kbai <3 muaaahh


2 comments:

Aiman Aziz said...

Mmg pun .. Memboshankan :(

-www.aimancool.com-

Dianaa said...

mahal oh wristband 1D tu. over RM50 per set