October 14, 2012

5
orang suka domo kun

testing lukis doodle :p

tekan sini , sini , sini :o kejutan menarik menanti anda :)


semalam baru je download paint tool sai nih XD yg lama punya trial je -.- huhu . pastu sebok laa tanya pakcik google 'tuto lukis doodle ' . ekeke . tapi tengok laah hasilnya :'3 hahah malunyaa >< saya bdk baru belajar . klw salaahh jgn la marah ;) lukis doodle nmpak sng kot .. tapi klw bab mewarna tak berapa paham ah . :/ tgk tuto kt google tu punn ttp tak boleh XD haiyaaa. 


ni yg kali pertama buat :o atas warna biru tu baru tadi buat XD mesti korang pelik ' awat tudund diaa tajam bangaaatt ? ' . Hahahaha itu saya takde komen laa :'p da masa buat doodle tu tetibe nak buat tudung dia tertajam pulak -.-

korang yg ade tutorial lukis doodle / warna doodle dan sebagainya share laaahh ckit >< huwahhh . korang yg reti lukis doodle kebaboommm ni jgn marah pulaak saya lukis comot2 . Hahah manaa tauu :p maafkan saya ~ okaybye! :* 

p/s : sdg menunggu followers bertuah yg ke 1000 blog domo saya nih :D wahhh ade kejutan la utk dia ! tekan sini 

5 comments:

Dear KHY said...

ada bakat . comel jer

EPIK said...

ok la tu untuk 1st try...hehehe

Pesta Layang-Layang Di Australia

NUR ASMA BINTI MUHAMAD SAH said...

Syazliyana,pergi dkt blog WAN HAZEL nk tuto wrna doodle dan lukis doodle

Rochelle Liong said...

Okay dah tu ^^ Nanti bolehlah buat badan plak ^^ Gd luck :D

Herma Julianny said...

tudung tajam tu..
kena orang berdarah nanti..=D