October 15, 2012

6
orang suka domo kun

Review blog followers ke - 1000 :D


capture semalam XD . skrang followers da 1008 :'3 semalam nak update malas . soo ingat nak update pagi tadi -.- but saya bz , next week exam woiii :/ okay kita teruskan . tahniah kepada anis azleen cuz jadi followers yg ke 1000 :) di sini , saya nak review sikit blog dia okay !



pergi ke sini utk melihat blog anis azleen . okay blog anis comel :D , ade tarikan tersendiri . mempunyai 2 followers . mungkin anis baru buat blog dan ter follow blog saya :'p hehek . follow anis ramai2 jom :D ! Saya suka tengok navi dlm blog anis tuu . yg belah kanan blog . xx soo nice ! ngeee

Then , saya suka .......... cursor anis ! korang nmpaakk takk ? comel kann ? heeee xD dan buat pengetahuan korang , chatbox anis ade kt bawahh tu hah . hahah agak tersembunyi kann . belah kiri blog anis :) korang klw da follow tinggalkan laa jejak okay utk anis bw balik blog korang . hehe . mugnkin anis nak edit lagi kot blog diaa . kann anis ? :o eh memandai jee -.- apapepun keep it upp k :D 

note utk anis azleen , sila inbox saya di facebook utk menuntut hadiah awk >< hekkk . hadiah nya tak laa special kebaboom punn :/ huhu harap awk terima XD malas ah nak kasi tau hadiah , maluuu *tutup muka* :'p klw nak tau tnya anis . hoho . sekali lagi tahniah okay dan terima kasih * kepada semua followers saya juga :D 

p/s : minggu depan exam :/ soo scary . mungkin jarang online daaa . goodbye :'* wish me luck ~ malam ni pun tergesa-gesa update :'3 will miss you !

6 comments:

Anisa Anuar said...

wahhhh dah sampai seribu la..

Santan Manis said...

follower yg ke 1012 x nak review ke Syaz. muehehehe.. :D salam kenal yaw ;)

Anis Azleen said...

hihi , terima kasih sudi review . memang sengaja follow blog ni sebab blog ini comel dgn domo (: terpikat !
urm , sebenarnya anis dah xde idea nak tambah ao dlm blog , boleh cdgkn ? (:

NUR ASMA BINTI MUHAMAD SAH said...

untung anis

Ayie Abas said...

wahhhhh...menghargai betul followers...good ^__^

Fendy said...

ramainya...jeles2...