September 23, 2012

1
orang suka domo kun

Menunggu follower bertuah yg ke-1000 !


Haaaa .. konichiwa ! da lama x update blog .   Maafkan saya ok . Now , choral speaking dah tamat , so saya sudah bebasss ! bebaas ... bebaasss .. * eh ade dengun* -.- tinggal final exam je lah yg perlu saya lalui pada bulan oktober nnty . study pon masih tidak bersemangat . Huhhh ! sabor je lah ~ 

Okay2x , skarang nk announce awal2 k ! saya sdg menunggu followers bertuah saya yg ke -100 . weeehoooo ^^ thankyouu for all my lovely  followers . Sejak akhir 2 ini juga komen terlalu byk daripada yg biasa -.- Haiyaaa smpai 40 comments , disebabkan 1 hari tak bukk blog . :p thanks sbb komen .. singgah blog saya yg cememot nie xD kebanyakan dtg dari segmen-segmen yg saya sertai . Insyaallah pasti saya akn follow back awk semua . Skrang msih tinggal 13 comments tak diapprove lagi . Maaf yaa saya trlalu bz a.k.a malas nak approve. Heheh sabar yaa mbak.. 

Sooo berbalik kpd folowers ke-1000 saya . tak sangka blog saya yg nk hampir setahun ini akn mencecah 1000 followers.. insyaallah .. sekarang jumlah followers baru 905 ;) hope cepat2 lah bertambah .. Hahaha . And insyaallah ade special gift for sapa followers ke 1000 blog saya . itu biar lah rahsiaaa .. Heheh okay bye :*

p/s ; ade pesanan kak lyssa utk saya :p

1 comment:

hazwan hairy said...

saya followers ke 1000 kn?heheh