August 31, 2012

5
orang suka domo kun

Terima Kasih Daun Keladi Wahai Kak Lyssa .

bila dia mendekati diriku , hatiku rasa sesuatu . Eh ,hai korang sy sibuk nyanyi lagu nie . touching dohh . Okay2 , kita teruskan perbincangan kita pada hari ini . *Berangan lah kau nana!  perbincagan konon -.-* Actually , nak berterima kasih kpd kak lyssa kita ini . Lyssa Secret

 But whyyy ? buat apa berterima kasih kpd akk yg comel itu ? Hihi . Alahh sy berterima kasih daun keladi kt akk lyssa sbb sediakan tutorial yg berguna , share tips berguna and others . But kali ini sy respect ah kak lyssa ! You're so friendly . Mcm tak percaya jeerw . Thank you again and again okay kak lyssa ? Sorry menyusahkan akak .  Actually kita tak paksa pun akak .

*bangga ah kau . nana ? -.- :p*


thanks for following my twitter account ,dear kak lyssa :) terharu . Hahahah *batak ahh kau , nana ! -.-* Actually saja je nak test akk , klw akk follow saya , akk mmg superbb , terbaikk  and friendly ! Hehe .  klw akk tk follow saya pun , sy tak kisah sbb saya tahu akk sibuk . Ngee ~ thanks , thanks akk ! :D

Okay dah . menunjuk ah kau , nana -.- sorry all but takde niat nak menunjuk pun . bende ni korang pun mesti boleh dpt . Betul tak kak lyssa? Hehe klw akk rajin :) maafkan segala salah silap saya . skang bulan mulia , takbaik buruk sangka dan dengki diaatara satu sama lain . Hehe .  jom follow saya di twitter ! follow akak lyssa jugak ! . K bai , maghrib nie !


5 comments:

~didiey~ said...

hehe..suke dia ye :)

Syaza said...

Salam. Terima kasih atas komen anda. Saya amat hargainya. Tunggu next chapter Inginku Gapai Kasihmu k :)

Lyssa Faizureen said...

ehee . sama-sama. thanks sebab .. sbab .. sebab .. segalanyaaalahh . hihi . Chill yaw xD

Princess Syazliyana said...

@~didiey~ suka2 ><

Princess Syazliyana said...

@Lyssa Faizureen ahaha kay akk xD loveyouu !