August 03, 2012

4
orang suka domo kun

SEGMEN : Kad Hari Raya Eksklusif by mrpetak.com

klik banner k :)  

teringat lagi masa saya kecik2 dulu . Tak ingt darjah berapa , but masa  tu saya duduk rumah penjaga a.k.a ade babysitter yg jaga saya masa tu . Tapi berjiran je pungg >< haha . then masa tu puasa . saya puasa hari tu , sampai saya menangis2 nak berbuka sbb lapar sangat xD . * biasa lah budak kecik masa tu * tapi saya rasa akhirnya saya berbuka juga . hehehe . Skrang dah besor puasa penuh leeww . 

tarikh tutup : akhir bulan ramadhan :) 

4 comments:

♥Mr.Petak♥ said...

Assalamualaikum.. Terima Kasih sebb sudi berkongsi pengalaman puase ngan Mrpetak n rakan-rakan.. Nantikan Kad Hari Raya MrPetak yer.. Selamat Berpuase :)

taqiee din said...

Salam...taqiee dr segmen yg sama
salam ramadhan...:)
jom terjah kawn2 lain plak..tgok kisah diorang jom...:)

http://taqieeummu.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah said...

Assalamualaikum, is buat kunjungan balas, dari segmen yang sama dari MRPetak.

Is update cerita pengalaman puasa is yang tak leh is lupa, jangan lupa baca ok?

Selamat Menjalani Ibadat Puasa Dan Selamat Bersegmen.

http://iskandarx.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

GBM said...

La... sayang la kalau berbuka. Xpasal2 xleh duit raya nanti. hehe. Salam ramadhan dr GBM dr segmen yg sama. =)