August 15, 2012

2
orang suka domo kun

Saya dapat kad raya dari Hazwan Hairy :)

 Tengah hari tadi dlm pukul 12 p.m , saya tunggu dalam rumah and bersiap2 nak pergi sekolah . Tetiba , mak saya dari luar bwk masuk sampul surat berwarna putih ini . Hehe ~ ini yang syokk xD I know isi dia kad raya  , cuma tak tahu pengirim dia siapa :O seperti gmbar di atas .  Sepantas kilat saya mengoyak sampul surat itu dengan kasar -.- Hahaha . Dan ini lah isi nya :) 

Wahh terpegun saya melihat kad raya ohsemm ini . Hehe speacial big thanks to abg Hazwan Hairy cuz susah2 kirim kad raya nie :p Hahaha . Actually saya menang saguhati dalam contest ke 3 Hazwan  . I like your kad raya very much . Hehe ~ 

ini bentuk dalam kad raya yg saya terima :) nice ! :D wooo ~ dapat autograf :3 thankyou thankyou abg Hazwan ;) Selamat Hari rayaa ! Maaf Zahir Batin . Jangan main mercun tauu :'3 




muka blur :p Hahahaha kesah pulak aku* ni time nak g sekolah sempat agi snap pic xD peace yawww ~ I really really like the kad raya :) thanks again Hazwan . May Allah bless you ^___^

*Esok malam nak balik kampung !! balik kampungg .. ooohh ~ balik kampung .. 
jom singgah blog Hazwan !! klik here 


2 comments:

miss chillax said...

cantiknya :D
kite pun ade dapat kad raya dari blogger lain :)

amy mya said...

untunglaa dapat kad raya ;)
Hehehe
Selamat hari raya !
http://amyleadirisaya.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya.html