May 03, 2012

6
orang suka domo kun

Tahniah FOLLOWER yg ke -400 :)

Heyyy ! morningg awk . :)

Hari ni saya mmpunyai 401 follower. Hahah .batak la tu ? -,- kay fine :( 
sy ade buat post kt facebook .And then , ade org tertarik and follow my blog .And tahniah pada cik Mun 
kerana berjaya menjadi follower yg ke-400  Bebanyaj terima kasih jugak kpd follower -2 sy yg laen .ILY :* 

Sebagau tanda terima kasih , saya berbesar hati nk review blog cik Mun ni . Review je kan ? Sori ,saya tk reti nk lukis doodle or anything kalo nk buat hadiah :( harap sudi terima :) 

saya suka blog Cik Mun  ni sbb :- 



  • Blog die keungu-unguan .Ikut tema blog .So cute larh ! :)) 
  • header die pon gempak pluss pretty  seyh , buat sndiri ka ? Good Job !
  • follower bog Cik Mun ialah :- 

amcm ? rmai tk ? Huuuu~ teringin kot nk follower veribu :\

  • Design blog Cik Mun sgt cantik . Saya rse kan , mesti Cik Mun design sndiri kannn ? Ehh ? hee :)
  • Entry -2 jugak menarik . sedap mata memandang wooh . ngeh ngeh ;D
  • Lastly ,blog Cik Mun lebih cantik and comell pluss pretty ;p dri blog saya . :( saya harap blog saya dpt jadi secantik blog awk ya .HEHE ><
  • saya harap blog cik mun akn jadi blog tumpuan ramai and cik mun sihat sejahtera :)
Lagi sekali , sy ucapkan bebanyak terima kasih kpd Cik Mun dan jugak followers saya yg laen .Tanpa anda ,siapa lah saya ;p hee . 


6 comments:

CikMunBlogger said...

hehe , thanks sebab sudi review blog simple mun . :)

meyh mun jawab semua k . hehe :p

-Blog die keungu-unguan .Ikut tema blog .So cute larh ! :))
= purple adelah warna fav mun . kalau bole , satu dunia nie mun nak purple . hhehehe :p

-header die pon gempak pluss pretty seyh , buat sndiri ka ? Good Job !
= header mun tempah jea . ta pndai buat sendiri . hehe , and mun sayang sangat header mun tu . ;p

- follower bog Cik Mun ialah :-
= nak follower macam mun gak ke ? hehe , ade jea rahsia yang mun share kat blog tu . godek godek laa yea ;p

CikMunBlogger said...

sambung . . . hehe :p

-Design blog Cik Mun sgt cantik . Saya rse kan , mesti Cik Mun design sndiri kannn ? Ehh ? hee :)
= a'ah . design mun buat sendiri . dibantu oleh tuto tuto blogger lain . :)

-Entry -2 jugak menarik . sedap mata memandang wooh . ngeh ngeh ;D
= hehe , entry adalah semuanye untuk share share dengan semua orang :)

-Lastly ,blog Cik Mun lebih cantik and comell pluss pretty ;p dri blog saya . :( saya harap blog saya dpt jadi secantik blog awk ya .HEHE ><
=hehe , blog kamu pun comel deyh . pink pink girlish gtu . wah ! :p suka sangat !

-saya harap blog cik mun akn jadi blog tumpuan ramai and cik mun sihat sejahtera :)
= hehe , insyaAllah . thanks yea . kamu juga . chaiyokkk ! :)

Princess Syazliyana said...

@CikMunBlogger thanks kerana sudi jwb . okeyy nnty sy godek-2 .. ;p

Princess Syazliyana said...

@CikMunBlogger huuuu~ :D YEAHHH..

Iena Eliena said...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

Princess Syazliyana said...

@Iena Elienaw'slm . okey :)